Kvalitetsmål och Städsystem

Läs om vårt kvalitetsarbete för att säkerställa väl utförda städtjänster
och hög kundnöjdhet.

Kvalitetspolicy

Vi är kvalitetcertifierade enligt
ISO 9001:2008

Våra kunder skall erhålla bra tjänster och service till avtalade villkor.
Kunden skall känna att vi levererar i rätt tid och till rätt nivå.
Vi skall uppfylla kundens krav, behov och förväntningar.
Varje anställd skall alltid sträva efter att hålla hög kvalitet på sitt arbete.
För att göra rätt från början är grunden i vårt kvalitetsarbete god planering

Kvalitetsmål

Vi skall:

  • Leverera vår tjänst/produkt såväl internt som externt, enligt träffande avtal och överenskommelser.
  • Kundnöjdhetsmätning skall genomföras 1 gång/år, mål för kundnöjdhetsindex skall vara 3,0 enligt en fyragradig skala.
  • Kundreklamationer skall åtgärdas omgående, eller enligt överenskommelse med kund.

Städsystem

Vi arbetar ständigt med utveckling inom våra städsystem i syfte att på ett bra sätt täcka upp alla de viktiga frågorna kring miljöpåverkan, allergi, ergonomi, effektivitet och ekonomi.

Vi arbetar enligt systemet ACT Pro-ett städkoncept som tillåter effektiv rengöring utan kemikalier. Metoden bygger på microfiber såsom moppar, dukar o.dyl och systemet sänker kemikalieförbrukningen till ett minimum.

Vi  använder också speciella eko-maskiner som arbetar med hjälp av syresatt vatten som gör att inga kemikalier behöver tillsättas. Som första företag i Sverige var vi med att testa maskinerna med mycket gott resultat, vilket innebär att vi nu successivt helt övergår till dessa maskiner.